Ha nevetségessé teszed néha magad, hogy nem vagy hajlandó szembesülni életkoroddal, vagy ismersz olyat, aki nevetségessé teszi magát blablabla...na, szóval, a lényeg:
.... a film rövid sztorija: adva van egy negyvenes gyermektelen házaspár, akik megismerkednek egy húszas éveikben járó párral. A negyveneseket megbolondítja az internet, a technikai vívmányok használata, amitől ultramodernnek érzik magukat.
A fiatal házaspár viszont mechanikus írógépet használ, bakelitlemezen hallgat zenét, és nem modern járgányokon, hanem biciklire pattanva közlekednek a városban.
Vajon melyik lesz a másikra hatással?
A negyvenes pasas (Ben Stiller) nem mondható éppen sikeresnek egy tíz éven át még mindig forgatott dokumentumfilmmel a háta mögött, még akkor sem, ha feleségének (Naomi Watts) apja is a filmes szakma nagy nevei között szerepel. A húszas pasi (Adam Driver) feleségének (Amanda Seyfried) kapcsolatait is kihasználva, pár apró csellel rögvest élmezőnybe kerül ötletével, melyért őrjöngenek a producerek.
Eleinte úgy tűnik, hogy ennek a két generációnak az összehasonlítása lesz a sztori.
A negyvenes pár rettegve attól, hogy lemaradnak a kor követésében, hogyha már gyerekük nincsen, amit pedig elvárnának tőlük a barátjaik, így még kiközösítés is jár érte, akkor legalább éljenek úgy, mint a mai fiatalok.
Kezdetben azt lessük, hogy alázza le a modern találmányokat a két fiatal, majd rá kell jönnünk, hogy ezt a korosztályt inkább egy senkire tekintettel nem lévő, mindenkin átgázoló nemzedéknek jellemzik.
Aztán igyekszünk megértőek lenni a negyvenesekkel, akik a korosztályuk mellett sem érzik igazán jól magukat, mert túl öregek hozzájuk, a fiatalok közt pedig bénán és szánalmasan lazának akarnak hatni.
Aztán persze a film végére mindenki megtalálja saját ruháját, ami végre illik hozzá, a hazug leplek lehullanak, és boldogan - vagy valahogy - élnek míg el nem jön a vége felirat.
Szerző: Lami
Ha tetszett a cikk, kérjük, oszd meg és kövesd facebook oldalunkat!