Tibiatya, Paracord, spinner - avagy hogyan tegyünk egyedivé egy trendet
Tibiatya, Paracord, spinner - avagy hogyan tegyünk egyedivé egy trendet

Most igencsak sokan felülnek arra a hullámra, amit Tibiatya kavart. Eljátszotta, hogy eltüntették, közben pedig állítása szerint önszándékkal, nevelőszándékkal tette mindezt.

Rá akart mutatni egy igen elkorcsosult vonalra, hogy mennyire irányítható az emberek gondolkodása, elfordítva a valóságos problémáktól a figyelmet.

Az előbb említett sztoriról celebektől kezdve no name bloggereken át, hétköznapi emberek, konyhahősök, és isten tudja "minek nevezzelek" emberek is le akarják rágni a csontot. (ja, hogy én is...egy kicsit...de nem egészen, így ha továbbolvasol, rájössz, hogy hétvégi „oktató” szövegem jön).

Hírnevet szerezni egy hírnév által ez tetszik, nem tetszik, nem elítélendő. Influencer marketingnek hívják nagyon „szép” nyelven ezt az eladási technikát. (Csak én vagyok ilyen földhöz ragadt, hogy az influenza jut eszembe róla? Végül is az egyiket is el lehet kapni, és a másikat is. Ja, nem. Na mindegy.)

Nos, a lényeg, ők segítenek kikúszni a névtelenségből, az ember pedig nyomatja nekik a saját termékét.

A legtöbb ítélkező leginkább azért akad ki, mert ő gyávának bizonyul ahhoz, hogy megtegyen egy ilyen lépést. Azt állítja, hogy ultra cikis, ha már így lehet népszerűségre szert tenni, a termék adja el magát, és ne a reklám.

Emlékszem, a legelső magyar celeb (bár akkor még színésznek hívták ezeket az embereket) Cserhalmi György volt, aki elkezdett reklámban szerepelni.
Persze ezerrel ment a fújjogás, vinnyogás, rosszindulat.

Ma már alig találni olyan reklámot, melyhez ne kérnének fel egy aktuálisan felkapott emberkét reklámarcnak.

Na, és akkor térjünk vissza Tibiatyára, vagyis erre a felkapott hullám meglovaglására.

Egy jó művész, kézműves figyel. Nemcsak a saját termékén dolgozik, hanem nézi, hogy mi a trendi a világban, mire ugranak rá az emberek. Semmi görcsösség. Nyitottan nézelődik, érdeklődik.

Aztán meglát egy ötletet, és eszébe jut, hogy egy hasonlót ő is tudna alkotni. Csakúgy kipróbálás képpen elkészíti. Vagy bejön, vagy sem.

fidget 2363069 960 720

Emlékeztek az én folpack+szalvéta technikás cikkemre? Nos, valamikor késő délután tettem fel, másnap hajnalra 12 ezres nézettsége volt.

Csak annyit csináltam, hogy érdeklődve néztem, hogyan kell előállítani ezt a számomra még mindig kéz-idegen dolgot. Nem láttam sehol mást, csak egyetlen videot, így nekifutottam.

Ja, hogy nem sikerült? Hallgathattam volna róla mélyen, de ehelyett úgy döntöttem, mit fényezzem magam, hogy ultra szuper ügyes kezeim vannak, és csak a csúcsmodell munkáimat mutatom meg, inkább nyilvánosságra hozom.

Ennek eredményeként rengeteg sorstársat és jó tanácsot is kaptam.

Szász Tamás, a Strong Paramedic Paracord tulajdonosa szintén felszállt egy hullámra. Megtetszett neki a spinner, és meglátta benne a saját termékét egy éjszaka alatt.

15 ezres nézettség 24 óra alatt?

Nos, ennyit arról, hogy aki felugrik a trend vonalára az cikis arc, vagy sem.

Lehet utánacsinálni valami sokkal egyedibbel, különlegesebbel, majd utána krákogni a bölcset. Fújjogni, irigykedni, megmondani a magukét mindenkinek szabad.

Csak felesleges időpocsékolás.

Inkább figyelni kell, tanulni másoktól, nem lerágni különféle Tibiatya csontokat, hogy nézettséget szerezzünk.

19389524 1549883275031338 1580215621 n

Ha körbenézel a világban, semmi sem változott. Horgolás, festés, kötés, díszítési technikák, üvegmozaik. Mind-mind a régi időket másolják, és teszik korszerűbbé. Teljesen egyedi már nincs. Ha pedig valaki mégis rámegy egy ötvözetre, ami a régiből újat, saját brandingjét újítja fel, akkor viszont le a kalappal előtte.

Szóval, congratulation Szász Tamás, legyen több ezer eladásod!!! :)

 

Szerző: Lami

Ha tetszett a cikk, kérjük, oszd meg!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy két hetente értesítést kapj a legújabb cikkekről!